Video: Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni

httpv://www.youtube.com/watch?v=LxQ7GP3Q49c

Video kedua untuk hari ini adalah Motortrend memandu uji Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni.

Wajib tonton, pure hardcore dan tak puas tengok!

Sumber: Youtube/MotorTrend

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

8 comments

Skip to comment form

  1. yeaaaaahaaaaaaaa aku 1st!@

    • on March 26, 2010 at 2:28 pm
    • Reply

    Takleh view…huk..huk..sedey nyerr

    • mesinTebu on March 26, 2010 at 3:27 pm
    • Reply

    mesti guna internet kat opis macam aku mr.caparZo ni, aku pun xbuleh jugak,kena tunggu pukul 5 baru internet xkena block, hehehe…

    • on March 26, 2010 at 3:52 pm
    • Reply

    erm..aku nyer sampai tua mmg kena block sumer…kdg2 tu geartinggi.com ni pun takleh access…opis cam haram…

  2. macam aku kenal aje mesin tebu ni …opis aku pun pukul 5 pm baru leh akses macam2 ..tapi aku aje spesel sikit kat opis hahahaha

    • mesinTebu on March 26, 2010 at 4:59 pm
    • Reply

    pakai ultra surf la tu cik sepat ni

  3. HARAP MAAF, SEPAT TU BUKAN CIK TAPI ENCIK YE JANGAN TERTIPU DENGAN KATA-KATA MANIS SEPAT

    YEAH I LOVE HONDA MYVI

  4. aku cik laa..matpon ..err.err.cik ker encik pun boleh.. 2 alam!@

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.