Video: Aston Martin Cygnet

httpv://www.youtube.com/watch?v=PgTMxEujwU0&feature=player_embedded

Kereta Aston Martin Cygnet tidak semena-mena glamor sejak 2,3 hari ini sebab Proton Inspira. Cygnet jadi modal untuk tunjukkan yang pembuat kereta mewah pun buat bisnes rebadge. Walaupun tukar lencana tetapi prosesnya tidak mudah, duit saja habis beratus juta. Tetapi bila mana Aston Martin rebadge kereta kebanyakan lagi lah susah sebab macam mana nak yakinkan pembeli yang Cygnet bukan sekadar Toyota iQ. Video di atas cerita serba sedikit pasal proses ini dan kalau ada masa boleh tonton sebab ianya agak bosan, banyak cakap dari tunjuk kereta itu sendiri. Sekadar nak tambah info tak ada masalah, tiga minit sahaja.

😛

-Mak Uia-

Muhammad

4 Comments

  1. Bosan..aku lagi bosan nak tunggu asyik buffer je,kesimpulannya xyah tengok hampeh..

Kata Anda//