Untuk Dijual: Proton Satria 1.3 SE

Proton Satria SE 1.3 Manual untuk dijual!

Kereta kat atas tu gua punya, dulu gua pakai untuk ulang alik kerja. Sekarang Satria SE ni langsung tak gerak sebab gua dah pandu kereta lain. Kadang-kadang Abah gua naik, kadang-kadang Adik gua naik.

Daripada gua simpan saja-saja ada baik gua jual pada insan yang sudi mengambil alih kasih gua. Sebenarnya gua beli Satria ni dulu nak buat rali tak pun main gymkhana. Tetapi sekarang ni gua rasa malas pula. Gua pun tak tau nak main apa pula lepas ni. Mungkin gua jadi hipster.

Apa yang menarik dengan kereta Satria ini ialah minyak dia yang jimat dan paling penting stok alat ganti tinggi macam bukit dan mekanik boleh baiki sambil pejam mata dia punya senang. Mana-mana kedai yang tak simpan stok alat ganti memang kodi.

Sesiapa yang berminat, spesifikasi seperti di bawah.

Car/Model: Proton Satria 1.3(M) SE

Features: New Metallic Black Paint, SSW sport rims, Bridgestone MY01, Special Edition Accesories, CD player

Price: RM13200

Year: 2004

Mileage: 130k kms

Contact: geartinggimedia@gmail.com

Location: Ampang, Selangor

Gua cakap British sebab gua dah emel kepada pedagangmotor. (MotorTrader)

@muhd_gt

 

Muhammad

2 Comments

Kata Anda//