Selingan Mata [10]

G-Klasse

Gua tau lu orang sibuk pasal Proton Emas tapi kalau lu orang terer cuba teka teki tekuk jip apa ni?

-Matpon-

ps: Janji kuota gua kerja minggu ni cukup. Heh heh heh.

Silakan kongsi:

16 comments

Skip to comment form

    • Pancit on March 3, 2010 at 4:37 pm
    • Reply

    1st lg..2 pajero la kot.x pon range rover.btol x aku teka tekuk?

    • dato k on March 3, 2010 at 5:50 pm
    • Reply

    tak mencabar minda lgsug teka teki matpon ni…da terang2 ada logo merc. Kt depan tu lg nk tnya…

    • pendita_gila on March 3, 2010 at 6:06 pm
    • Reply

    kita kerja hendaklah jujur

    • on March 3, 2010 at 6:20 pm
    • Reply

    Ape la ko Mat…sikit punyer besor gedabak lambang Merc kat grill depan jip tu…budak tadika pun boley jawap…hahaha…

    • kete_hitam on March 3, 2010 at 6:55 pm
    • Reply

    Mercedes G55

    • yeh on March 3, 2010 at 6:56 pm
    • Reply

    klau ampa nk tw….2 la clk 320

    • carragher27 on March 3, 2010 at 8:02 pm
    • Reply

    gua pun nak teka..ni versi AMG tu kan..

    • satria_standard on March 3, 2010 at 10:34 pm
    • Reply

    HAHAHAH..hahahah..muahahah..MAT gua tau dah ap jwpn nyer…Mercedes G-Klasse *guna mouse pointer je
    next q plz..hehe 🙂

    • on March 4, 2010 at 12:07 am
    • Reply

    Mercedes G 55 AMG, 5.5L v8 supercharge 476hp
    top gear review kete ni.. season 5,episode 9….

  1. Sultan Johor yang baru, Tunku Ibrahim Ismail ada sebijik. Warna hitam.

    • on March 4, 2010 at 3:52 am
    • Reply

    nmpk mcm padu je?agak2 klu main langar2 dgn hummer sape menang?

    • Jamil Butang on March 4, 2010 at 8:45 am
    • Reply

    Aha! jawapan gua sama mcm satria_stended. lain kali cuba bagi teka teki tekuk berbentuk teorem pythagoras atau pengajian Malaysia. baru bepeluh sikit nak menjawap.

  2. Gua saje je nak test lu orang. Kang gua bagi soalan tahap angkasa lu orang tak puas hati sama gua.

    • on March 4, 2010 at 9:28 am
    • Reply

    Mat…
    Setakat soklan teka teki teka tekuk camni…Anak kucing gua yg kat umah tu pun boley jawab…hahaha

    • azwan nbs on March 4, 2010 at 4:02 pm
    • Reply

    TAK YAH TEST PON LAGI BAGOS…

    • HangPC2 on March 5, 2010 at 12:29 pm
    • Reply

    Mercedes nih… askar dah pakai…. DEFTECH (Hicom) pasangkan kat sini

    http://img217.imageshack.us/img217/61/deftechweaponcrriervehi.jpg

Kata Anda//