Selamat Hari Raya AidilAdha!

Mecca-1850

Selamat Hari Raya Aidiladha dari skru GT, sepupu, sepapat, suku-sakat, lepat, sepat serta mereka yang terlibat dari belakang tabir.

Yang pergi haji tu semoga dapat haji mabrur. Yang tak pergi jangan mengada minta duit raya. Tolong-tolong pegang kaki korban pun ok.

Taking Care.

Sumber Mekah 1850: Wikipedia

-Matpon-Mak Uia-Baii-Pipi-Amid-

ps: Amacam, stail tak montaj RTM 80 an? Ok ar, gua insaf dengar khutbah raya tadi. Gua dah tukar gambar.

Silakan kongsi:

18 comments

Skip to comment form

    • jeremy_kapur on November 26, 2009 at 10:32 pm
    • Reply

    gua masih tak faham apa kejadah kaitan mntaj rtm ngan raya haji+gear tinggi.com….???!!!

    • kete_hitam on November 26, 2009 at 11:07 pm
    • Reply

    klasik betol…..

    • Jamil Butang on November 27, 2009 at 12:20 am
    • Reply

    Selamat Hari Raya Aidiladha!!

    • Alvanza on November 27, 2009 at 8:56 am
    • Reply

    OlSkull

    • pendita_gila on November 27, 2009 at 9:15 am
    • Reply

    selamat hari raya aidiladha kepada semua skru GT.COM semoga berbahagia dan bergembira….uits pasal pe aku skema sgt ni????

    • pendita_gila on November 27, 2009 at 12:54 pm
    • Reply

    haaa bgs2…dgr nasihat

    • hantukete on November 27, 2009 at 2:11 pm
    • Reply

    selamat hari aidiladha, eh mana mat kacau dia hilang ke?

    • kete_hitam on November 27, 2009 at 4:06 pm
    • Reply

    insaf dgr khutbat raya? lu pegi ke pagi td?

    • carragher27 on November 27, 2009 at 8:31 pm
    • Reply

    kepada semua Sekutu GT salam aidiladha.. er, ada tak sapa-sapa buat open houese?

    • exJAVANESE on November 27, 2009 at 9:36 pm
    • Reply

    Slamat Hari Raya Aidiladha… dan selamatpon kepda sekru KERETA sume yang dipercayai telah terbang ke dubai smata2 hya untuk mrasa keenakan daging unta msak rendang tok!!

    • strokeboi on November 27, 2009 at 9:40 pm
    • Reply

    slmt raye…

  1. selamat hari raya juga.. makan ketupat jangan sampai boroi

    • on November 28, 2009 at 1:55 am
    • Reply

    slamat hari raye….mntaj RTM kn tak bagus…cam ezora..haha

    • smut liar on November 28, 2009 at 2:00 pm
    • Reply

    slamat beraya smua.
    berkorban lah apa saja. jgn sampai terkorban sudah ya..
    gua mmg tabik lah ngan geng2 GT ni.

    • hantukete on November 28, 2009 at 6:53 pm
    • Reply

    kenyang makan ketupat la.

  2. Selamat Hari Raya Aidiladha..Ade sesape yg “dikorbankan” lembu??

    • hantukete on November 29, 2009 at 2:44 pm
    • Reply

    gua, kenape?

    • azwan nbs on December 2, 2009 at 1:42 pm
    • Reply

    dapat daging korban tak kamu sume kat atas nie….kalo yang tak dapat tu mesti yg tak gi tolong punye…hahahaaa

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.