Video: Mercedes E63 AMG

httpv://www.youtube.com/watch?v=EIolZidnJdg&feature=player_embedded

BM dengan Merc gua lagi suka Bugatti. Tapi Bugatti dengan Merc gua suka jugak Merc. Sedap betul video atas ni, semalam gua post pikap sayur kan hari ni gua tunjuk lu orang Merc AMG pulak mengesot. Kalau Jepun sana diaorang dah bosan mengesot dengan kereta gua suspek kat Eropah diaorang dah bosan resing dengan kereta biasa. Tade lagi gua tengok mengesot dengan Merc, dengan BM dah biasa.

Sumber: Youtube/PistonHeadsTV

-Matpon-

Silakan kongsi:

5 comments

Skip to comment form

    • jual air soya on April 21, 2010 at 12:43 pm
    • Reply

    1st….

    • on April 21, 2010 at 2:39 pm
    • Reply

    Biler plak nk ngesot pkai lori treler?

    • pendita_gila on April 21, 2010 at 7:57 pm
    • Reply

    lu nak tengok pakai feri plak x???

    • suncut21 on April 21, 2010 at 10:01 pm
    • Reply

    BAIK PUNYER CILOK…

    • apyd7 on April 24, 2010 at 4:58 pm
    • Reply

    mat kacau yang drive tu….

Leave a Reply to pendita_gila Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.