Pipi: Selingan Mata [7]

Ford Cortina Mark 3

Bukan senang nak ejas Pakcik Keropok suruh jual kereta ni. Dah ramai yang cuba. Memang tak jalan. Semuanya kecewa dan pulang dengan tangan kosong, lalu beli KE70 bawah pokok pisang. Nantikan ulasan penuh gua setelah sekian lama tak mendalami dunia automotif.

-Pipi-

Silakan kongsi:

13 comments

Skip to comment form

    • natubaik on 07/02/2010 at 8:43 AM
    • Reply

    mulo-mulo

    • pelug on 07/02/2010 at 10:59 AM
    • Reply

    fuhh…oldskool jo

    • azwan nbs on 07/02/2010 at 2:39 PM
    • Reply

    no plate kete tu memang mcm gitu ke ape…????? kete bkn stakat jdk datok malahan dah jadik moyang kpd kete2 generasi baru nie…….tul tak???

    • Alan on 12/02/2010 at 8:06 AM
    • Reply

    Bknnye entri ni dh kuar ke?

    • kete_hitam on 12/02/2010 at 9:09 AM
    • Reply

    kuar kejap, pastu lenyap. alih2 kuar balik.

  1. lu buat kajian lapangan ke pipi…?…

    • exJAVANESE on 12/02/2010 at 11:02 PM
    • Reply

    yeesss.. pipi!!
    welcome back!!! luv org gilo!!

    • jeremy_kapor on 13/02/2010 at 3:25 AM
    • Reply

    pipi kembali lagiiii

    • dato k on 13/02/2010 at 2:06 PM
    • Reply

    ford cortina

    • kasanova on 13/02/2010 at 10:03 PM
    • Reply

    artikel mcm chipsmore je..

    • odie on 23/02/2010 at 1:10 AM
    • Reply

    old skool 2!!

    • mesin tebu on 18/03/2010 at 1:41 PM
    • Reply

    ford cortina 1.6 ka? kat perlis ni ada yang 2000cc punya, model semperna 50 ulang tahun apakebenda ntah… Dengar gossip yang model 2000cc ni ada 50 biji ja, ada sapa2 leh sahkan gossip ni?

    • yie on 08/07/2010 at 5:09 PM
    • Reply

    salam..

    kalau ada org nk jual ford cortina mk3 bitau saya, saya berminat nk beli…0132940002..tq

    yie

Leave a Reply to Alan Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.