Toyota FT86: Dia Punya Bunyi Daa..!!!

httpv://www.youtube.com/watch?v=62MLas8sWQc

Haa inilah dia bunyi Toyota FT86. Toyota pasang bagi gempak sikit ruang pameran diaorang masa Tokyo Auto Salon 2009 baru-baru ni. Kereta tak bergerak tapi ada bunyi, dengar kata tu bunyi masa kat litar Nurburgring. Tapi satu hal gua pelik kata guna enjin boxer Subaru tapi bunyi dia tak macam boxer pun.

-Matpon-

Matpon

21 Comments

  1. agaknya trademark bunyi boxer ganas tu dia taknak kacau subaru punya kot.

    ft-86 ni amik lembut sikit la.

    nama pun toyota.

  2. takde nikmat pkai kereta sukan klau bunyi cam chilake….baek pkai beskal klau mcm ni….kurang2 letak belon kat rim boleh juga bunyi cam moto besar……

  3. pergh. keta ni la yg depa dok kata jelmaan terbaru Corolla AE86 tu. gua dengar cerita, keta ni depa sumbat perkakas subaru, Subaru’s 2.0-litre boxer engine. matpon, lu cuba tlg risik. gua pon tak sure.

  4. Tu gua tengah fikir 3 hari 3 malam ni kat sebelah kolam pancing udang.

    Penat juga gua. Mungkin Encik Google ada jawapannya.

  5. bleh2 la..maybe jurutera2 jv subaru+toyota tau klu customer bli mesti modified lg nya..jd dorg xdela buat extreme sgt…kan manusia xpenah nya puas..

  6. apasal asyik test kat Nurburgring ja? apasal x test kat sepang? apa kurangnya sepang? kenapa? Kenapa? KENAPA??????????

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *