Kia Koup 2.0 6AT: RM115 Ribu!

Kia Koup 2010.03

Kia Koup memori silam Proton Putra ini akan dibawa masuk oleh Naza. Terdapat dua sesaran enjin Kia Koup iaitu 1.6 liter dan hanya model 2.0 liter 6 kelajuan automatik diimport Naza untuk pasaran tempatan. Kereta dua pintu kebiasaannya lebih mahal daripada model sedan dan memandangkan Koup diimport dari Korea harganya ialah RM115,800.

Berbanding Forte yang mempunyai nama Naza sebelumnya, Koup akan mengekalkan nama Kia. Beza lebih kurang RM18 ribu daripada Forte 2.0 SX 6 AT.

-Mak/d Uia-

Silakan kongsi:

9 comments

Skip to comment form

    • yuri on 22/01/2011 at 10:08 AM

    mat
    knp air bag
    knp x ABS yg perlu diutamakan
    komen la sikit

    • audi on 22/01/2011 at 10:09 AM

    patutnya kuarkan yg ni dlu pastu yg 4 pntu,barula org rsa yg 4pntu lagi murah gila….dah la murah, gila plak tu….
    psikologi tu pnting tuuuu…
    dh leh jd ceo rpanya aq nie..hehehe

    • HeLMi on 22/01/2011 at 10:33 AM

    Mahei giler…baik aku beli VW Golf GTI…kekekeh

    • e-pi on 22/01/2011 at 8:00 PM

    apsal proton xkuar kan coupe…ak tnggu nieeeeeee……..

    • Matpon on 22/01/2011 at 10:54 PM

    Sesungguhnya macamanakah nak sebutkah Koup inikah. Sekianlah.

    • sepat on 24/01/2011 at 11:35 AM

    Kia Kulop.. keh keh keh

    • belalang_kontot on 25/01/2011 at 7:01 PM

    kia yaakoup..

    • exJAVANESE on 25/01/2011 at 9:45 PM

    Chisss…kt Temasik, blmbak2 org pakai kete nih…

    • HeLMi on 27/01/2011 at 5:24 PM

    exJ…lain kali cakap jer Singapodah…

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.