Video: VW Golf24

httpv://www.youtube.com/watch?v=UcumY3Dn7fE&feature=player_embedded

Helo geng. Gua memang suka buat follow up entry  bos gua. Senang keje gua. Lagi senang kalau post video ekekekekeke. Gua rasa nama Golf ni tak berapa nak matching buat nama kereta. Masalahnya sekarang Golf tu orang main kat padang. Masalahnya sekarang orang memang suka letak nama pelik-pelik. Masalahnya sekarang ni apa yang penting kawan-kawan?

Yeah. KPI mesti dicapai!!!

-Matpon-

Matpon

7 Comments

  1. nama pelik2 ni laa orang suka

    gua harap proton akan keluarkan spesis nama pelik mcm proton badminton atau savvy pingpong ..class gitu

  2. JP
    Kawan macam inilah yang gua cari yang ada susah dan senang. selalu mengingatkan yang hak dan yang batil. kepada sahabatku sepat jangan riak ok.

  3. kalo proton lecut selipar amacam?bes tak?perodua galah panjang…aduyai…hehe….

    p/s:nape insira tak banyak gua jumpe ek?ke sebab masih baru?

Kata Anda//