Feb 22

Video: VW Golf24

httpv://www.youtube.com/watch?v=UcumY3Dn7fE&feature=player_embedded

Helo geng. Gua memang suka buat follow up entry  bos gua. Senang keje gua. Lagi senang kalau post video ekekekekeke. Gua rasa nama Golf ni tak berapa nak matching buat nama kereta. Masalahnya sekarang Golf tu orang main kat padang. Masalahnya sekarang orang memang suka letak nama pelik-pelik. Masalahnya sekarang ni apa yang penting kawan-kawan?

Yeah. KPI mesti dicapai!!!

-Matpon-

Silakan kongsi:

7 comments

Skip to comment form

    • jelapangPadi on February 23, 2011 at 9:32 am
    • Reply

    matpon…bawak2 sembahyang 5 waktu,kurang la cikit masalah lu tu…

  1. nama pelik2 ni laa orang suka

    gua harap proton akan keluarkan spesis nama pelik mcm proton badminton atau savvy pingpong ..class gitu

  2. Eibach tuuuuuuuu .. baru gua perasan…myvi gua dah menciri ciri ke arah golf gti ni keh keh keh

  3. JP
    Kawan macam inilah yang gua cari yang ada susah dan senang. selalu mengingatkan yang hak dan yang batil. kepada sahabatku sepat jangan riak ok.

    • azwan nbs on February 23, 2011 at 11:18 pm
    • Reply

    hebat

  4. Akan datang…Perodua Rugby…kekekeh

    • belalang_kontot on February 24, 2011 at 10:38 am
    • Reply

    kalo proton lecut selipar amacam?bes tak?perodua galah panjang…aduyai…hehe….

    p/s:nape insira tak banyak gua jumpe ek?ke sebab masih baru?

Leave a Reply

Your email address will not be published.