Jan 04

Video: Polis Qatar Punya Porsche

httpv://youtu.be/7kjsDZS0Mno

Power.power.power. Inilah der polis kat Qatar pakai Porsche Cayenne, Panamera memang power. Yelah nak kejar Veyron. Gua walaupun tak sekolah rasa malas pulak nak g sekolah lepas cuti lama. Gua simpati pada adik-adik yang kena g sekolah.

Sekian. Babai.

-Matpon-

Silakan kongsi:

9 comments

Skip to comment form

    • bommmaax on January 4, 2012 at 11:49 pm
    • Reply

    alahaikalo ini je isinya,,

  1. Baru laa need for speed

    • Alteja on January 5, 2012 at 8:35 am
    • Reply

    Polis Malaysia pakai Inspira pun OK kot…

    • perdanaburuk on January 5, 2012 at 10:49 am
    • Reply

    Betul tu alteja. Polis m’sia baik pki inspira aje. Beli evo 10 pun buat rugi aje. Gua dgr dah 3 biji yg total loss beb. X tahula samaada driver yg x pandai atau keta g x bagus.

  2. Posh Spice …yeahhh…sekian

    • mie on January 5, 2012 at 6:12 pm
    • Reply

    polis kita takleh pakai ni. abis semua nak pinjam jalan malam cari awek. wakakka

    • smut_liar on January 6, 2012 at 6:42 pm
    • Reply

    polis malaysia ada evo x. ok la tu..

    1. Yelakan sebab gua rasa brader Qatar ramai pakai Veyron sebab tu ah pakai poche ni. pawer ah. polis pakai evo x sebab ramai brader malaysia pakai kete turbo. lagi pawer. tapi gua sajes pakai type r lagi pawer leh target brader vtec. pawer lagi. sekian.

    • gear ke-enam on January 8, 2012 at 11:55 pm
    • Reply

    banyak 2 posh….beribu-ribu-riban…..

Leave a Reply

Your email address will not be published.