Video: Mitsubishi Evo 10 SE

httpv://www.youtube.com/watch?v=uLkeGG_vva0&feature=player_embedded

Saya boleh jamin, kebanyakan dari kita gilaaakan Evo, kita membesar dalam era Mitsu, segala-galanya Mitsu dan kita patut berterima kasih kepada Proton. Saingan Mitsu iaitu Subaru memang susah nak cari makan di tempat kita padahal jenama ini tiada masalah apa pun cuma tidak popular sahaja.

Video di atas ialah Mitsubishi Evo 10 S.E. Makna edisi istimewa tersebut merujuk kepada spesifikasinya iaitu campuran model MR dan GSR dan untuk anda tahu dengan lebih terperinci, kena klik play dahulu.

Tapi itulah, untuk model ini Mitsu tukar spoiler tiang gol trademark Evo kepada jenis halus, memang tak berapa nak kena. Dan dalam masa beberapa bulan lagi Proton akan memperkenalkan model gantian Waja, adakah wabak baru, WajaLancer akan menjadi pandemic?

Kalau iya nampaknya Dr. JPJ kena bekerja keras merawat wabak ini dari mengganas.

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

10 comments

Skip to comment form

    • kete_hitam on July 18, 2010 at 1:47 pm
    • Reply

    huh…. syok.

    • azwan nbs on July 18, 2010 at 6:24 pm
    • Reply

    hahahaha….
    wabak evoton…

    • montana on July 18, 2010 at 9:07 pm
    • Reply

    agak2 korg ebo pdrm bpe hp

    • amid on July 19, 2010 at 9:40 am
    • Reply

    Satu menda je aku tak berapa suka dgn Evo X nih… Rupa dia sama je dengan Lancer GT, takde spesel pun…

  1. same jer…

    • belalang_kontot on July 20, 2010 at 2:54 am
    • Reply

    ala, mane nye spoiler tiang gol…tak evo la camni…penat je gua letak spoiler tiang gol kat belalang kontot gua, kunun2 evo wannabe…

    • azliskacinta on July 20, 2010 at 10:03 pm
    • Reply

    penuh dgn inspirasi..wallawe..

  2. alamak.. np spoiler dia jenis lekat plk..
    nmpk cam SE proton je.. nice… hu hu
    waja gua tunggu lu..

    • anne on July 29, 2010 at 5:57 pm
    • Reply

    apapn korang kt, gue ttp suke evo!

    • kancil ex660 on August 6, 2010 at 8:19 pm
    • Reply

    rm 124k
    berat bonet depan 8kg
    spoiler rendah ckit
    lancer gt 155hp@199nm
    rim 11kg tayar 215/45/18 yokohama a10a
    cvt 6 speed padleshif
    nappa leather
    topspeed 200kmj
    rpm 6500

    rm 330k tgk kat naza
    evo x 391hp @ 400nm
    spoiler tiang gol
    bonet dpn carbon 3kg ringan dr lancer
    fq400 mr 400hp
    rim bbs 3.7kg @ 245/40/18
    sst supersport tranmisi 6 speed,both @ 5 speed manual
    seat recaro keras sgt
    topspeed 260(limited)
    polis 270kmj ekzos kilang pon leh g laju gini
    mgikot sumber kabar angin mybe reflesh ecu je kot

    mklmat dari kwn2 kelab
    klw slah tlg btolkan

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.