Jun 10

Video: Kecik-Kecik Dah Pandai Drift Der!

httpv://www.youtube.com/watch?v=2VBKc3rQ7W4

Ishh budak-budak zaman sekarang ni memang boleh tahan. Memandangkan hari ni Jumaat ada baik lu orang ajak budak-budak sebelah rumah yang tengah sedak cuti tu gi siap-siapkan masjid. Bentang sejadah ke bukak kipas ke. Sapu lantai ke.

Sekian. Babai.

-Matpon-

Silakan kongsi:

14 comments

Skip to comment form

    • jabroni on June 10, 2011 at 8:21 am
    • Reply

    Pakai Ford Mustang tu bro…

    • B13 VVL on June 10, 2011 at 8:22 am
    • Reply

    best tu bro!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Sekeru Longgaq on June 10, 2011 at 9:12 am
    • Reply

    memang terbaik..

  1. cam beser la…kat opis gua tkleh view video…huh

    • Alteja on June 10, 2011 at 10:11 am
    • Reply

    Gua rasa tercabar……….

    • cb400vtec on June 10, 2011 at 10:11 am
    • Reply

    eleh…gua dulu kecik2 pki kete yg kayuh pki kaki je wat drift..
    tp xde awek kt sbelah,single seater..

    • panji awang on June 10, 2011 at 12:12 pm
    • Reply

    peeaahh!!! siap bwk cikaro kat sblah..hahaha…

    • belalang_kontot on June 10, 2011 at 1:10 pm
    • Reply

    gua pun dulu kecik2 men keter kayuh tu…tapi takleh wat drift la…sbb nak kayuh pun susah…hehe

    • megatputrakuning on June 10, 2011 at 1:55 pm
    • Reply

    budak2 zaman skrg…terbaek…

    • encikpadil on June 10, 2011 at 4:36 pm
    • Reply

    agak2 berapa harga mini mustang ni lau masuk malaysia? dah campur ngan tax hapa suma? lau murah nak gak beli utk anak aku nih! pastu compare ngan harga kat singapore, thailand ngan indon, brunei terkecuali, he he…

    • sepathensem on June 11, 2011 at 12:36 am
    • Reply

    alaaa ni remote control laaa.. gua ada satu kat rumah letak kucing gua driftkan dari jamban aje keh keh keh

  2. Ish lu orang ni jangan sangka buruk, gua saspek tu adik dia bukan makwe. Gua pun saspek macam sepat. Tapi apa kes tukar nama?

    • e kali lima on June 12, 2011 at 3:49 pm
    • Reply

    tu pki enjin pe tu? nampak cam power je

    • mie on January 5, 2012 at 6:14 pm
    • Reply

    ni kalau tergolek dah tak pasal gomen buat undang-2 wajib pakai seat belt atas aper kenderaan sekali pun

Kata Anda//