Video: Kecik-Kecik Dah Pandai Drift Der!

httpv://www.youtube.com/watch?v=2VBKc3rQ7W4

Ishh budak-budak zaman sekarang ni memang boleh tahan. Memandangkan hari ni Jumaat ada baik lu orang ajak budak-budak sebelah rumah yang tengah sedak cuti tu gi siap-siapkan masjid. Bentang sejadah ke bukak kipas ke. Sapu lantai ke.

Sekian. Babai.

-Matpon-

Matpon

14 Comments

  1. eleh…gua dulu kecik2 pki kete yg kayuh pki kaki je wat drift..
    tp xde awek kt sbelah,single seater..

  2. gua pun dulu kecik2 men keter kayuh tu…tapi takleh wat drift la…sbb nak kayuh pun susah…hehe

  3. agak2 berapa harga mini mustang ni lau masuk malaysia? dah campur ngan tax hapa suma? lau murah nak gak beli utk anak aku nih! pastu compare ngan harga kat singapore, thailand ngan indon, brunei terkecuali, he he…

  4. alaaa ni remote control laaa.. gua ada satu kat rumah letak kucing gua driftkan dari jamban aje keh keh keh

  5. Ish lu orang ni jangan sangka buruk, gua saspek tu adik dia bukan makwe. Gua pun saspek macam sepat. Tapi apa kes tukar nama?

  6. ni kalau tergolek dah tak pasal gomen buat undang-2 wajib pakai seat belt atas aper kenderaan sekali pun

Kata Anda//