Jun 08

Video: Hennessey Venom GT Twin Turbo!

httpv://www.youtube.com/watch?v=trkiBxa3s2Q&feature=player_embedded

Yer yer yer, gua buat kerja hari ni gua post kasi 2 entri ok. Tapi yang ini apa kes nama kereta macam nama arak jer tapi lu orang main sampai habis tengok dia punya kuasa gila betul 933 hp ni brader.

Kalau main SDB ni gua tak tau lah apa cite.

Video: HPE Design

-Matpon-

Silakan kongsi:

6 comments

Skip to comment form

    • carragher27 on June 8, 2010 at 8:27 am
    • Reply

    gua tak boleh tengok kat opis..cilakak..

    • on June 8, 2010 at 9:01 am
    • Reply

    Min…same ler kite…
    Mat…ni pehal ko post jenama arak nih?…tak baik tau…haram…

    • on June 8, 2010 at 9:39 am
    • Reply

    Matpon & Caparzo

    HPE tu penala kereta dari Texas, Hennessey Performance Engineering.

  1. body ringan (lotus elise) + enjin power xingat (Modded dodge viper engine)= terbang! gler ah..

    • on June 8, 2010 at 11:28 am
    • Reply

    Mak…wooo ye ke?..Yg gua tau Hennessey tu arak jer..haha..

    • azwan nbs on June 8, 2010 at 7:31 pm
    • Reply

    dasyat gile…
    proton tak nak wat cam gini…

Kata Anda//