Oct 13

Video: Gambar Penuh Honda Civic Baru

httpv://www.youtube.com/watch?v=aDffgtjd7Sc&feature=player_embedded

Ini lah dia video risikan paling baik tahun ini. Honda Civic baru, memang lain betul dengan Civic sekarang ini. Nampak bersahaja dan entah lah nak komen apa sebab barang tak ada depan mata. Saya tak boleh bayang lagi macamana rupa Type R nanti. Entah ada atau tidak.

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

14 comments

Skip to comment form

    • Sekeru Longgaq on October 13, 2010 at 12:07 pm
    • Reply

    macam GABAN,tp dah nama honda letak harga brape pun owg sanggup beli,cuba letak nama matpon..satu pun susah nak jual

  1. Apasal nmpak mcam Toyota je??biar betul diorang ni??tpi klau dah honda,ape2 pun orang beli gak..

  2. tak tentu jugak .. gua pun satu masa dulu pakai honda buruk end up pakai myvi aje.. heh he he

  3. styleeee………
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .ok gua tipu…!

  4. depan ok…. belakang x berapa ok…

    • azwan nbs on October 13, 2010 at 2:38 pm
    • Reply

    design paling buruk penah aku nengok…

    • amid on October 13, 2010 at 4:35 pm
    • Reply

    Honda nak jadi Toyota pulak ke?

    • selipor japan on October 13, 2010 at 6:29 pm
    • Reply

    dh kena sumpah agaknye honda ni…
    hrp bkn honda civic…

    • ala lingkup on October 13, 2010 at 8:03 pm
    • Reply

    mat,lu x pegi test ka proton inspira (nama waja baru)

    • jeremy on October 13, 2010 at 9:12 pm
    • Reply

    look’s like city

    • jeremy on October 13, 2010 at 9:26 pm
    • Reply

    new proton inspira flyers http://funtastickodesign.files.wordpress.com/2010/10/inspira-flyers.jpg

  5. Gua tak nak pergi tengok Inspira sebab gua ZZzzzZZZzzzZZZ.

    Selamat malam rakan taulan. Terima Kassseyyyyy!!! ooo yeah.

    • belalang_kontot on October 14, 2010 at 1:00 am
    • Reply

    Sekali ade 2.0 skali daa inspira tu…matpon, lu g edisi siasat jap pasal inspira.gua nak malam ni gak.sebab lu da lame mengular, so gua bagi keje.

    sepat:tak kisah honda ape, janji honda.bawak EF or sm4 masuk kampung gua tengok..mesti sume org puji..hehe

    • megat putra kuning on October 23, 2010 at 12:52 pm
    • Reply

    buruk!!!xsume honda design cantik…luahkanlah apa yg terbuku wahai pemint honda….jgn hipokrit….style la…seni la…

Leave a Reply

Your email address will not be published.