Video: Gambar Penuh Honda Civic Baru

httpv://www.youtube.com/watch?v=aDffgtjd7Sc&feature=player_embedded

Ini lah dia video risikan paling baik tahun ini. Honda Civic baru, memang lain betul dengan Civic sekarang ini. Nampak bersahaja dan entah lah nak komen apa sebab barang tak ada depan mata. Saya tak boleh bayang lagi macamana rupa Type R nanti. Entah ada atau tidak.

-Mak Uia-

Muhammad

14 Comments

  1. macam GABAN,tp dah nama honda letak harga brape pun owg sanggup beli,cuba letak nama matpon..satu pun susah nak jual

  2. Gua tak nak pergi tengok Inspira sebab gua ZZzzzZZZzzzZZZ.

    Selamat malam rakan taulan. Terima Kassseyyyyy!!! ooo yeah.

  3. Sekali ade 2.0 skali daa inspira tu…matpon, lu g edisi siasat jap pasal inspira.gua nak malam ni gak.sebab lu da lame mengular, so gua bagi keje.

    sepat:tak kisah honda ape, janji honda.bawak EF or sm4 masuk kampung gua tengok..mesti sume org puji..hehe

  4. buruk!!!xsume honda design cantik…luahkanlah apa yg terbuku wahai pemint honda….jgn hipokrit….style la…seni la…

Kata Anda//