Untuk Dijual: Toyota Wish 2.0 2006!

ToyotaWishForSale0137452112.22

Sekarang ini kalau kita tengok atas jalan raya Toyota Wish memang banyak, pelbagai versi dari TRD sampailah standard menunjukkan orang kita suka MPV. Itu belum kira Toyota Caldina lagi.

Siapa yang berkenan dengan Toyota Wish kawan saya ada nak jual model yang diimport oleh UMW. Maknanya bukan model recond dengan cermin gelap. Enjin 2.0 VVT-i tahun 2006, kilometer pun tak banyak, baru 76 ribu lebih.

ToyotaWishForSale0137452112.13

Paling menarik harganya ialah RM110 ribu. Boleh dapat pinjaman penuh. Kalau periksa dalam portal jual beli lain memang payah nak dapat harga macam ini.

ToyotaWishForSale0137452112.05

Kalau berminat boleh emel geartinggimedia@gmail.com atau sms 013 745 2112.

-Mak Uia-

Muhammad

10 Comments

  1. Tp bkn ke yg ni power xcam yg recon.setau aku yg ni xde shiftronic.ntah tp ramai org komen psl yg diimport oleh umw ni..

Kata Anda//