Nov 15

Untuk Dijual: Toyota Wish 2.0 2006!

ToyotaWishForSale0137452112.22

Sekarang ini kalau kita tengok atas jalan raya Toyota Wish memang banyak, pelbagai versi dari TRD sampailah standard menunjukkan orang kita suka MPV. Itu belum kira Toyota Caldina lagi.

Siapa yang berkenan dengan Toyota Wish kawan saya ada nak jual model yang diimport oleh UMW. Maknanya bukan model recond dengan cermin gelap. Enjin 2.0 VVT-i tahun 2006, kilometer pun tak banyak, baru 76 ribu lebih.

ToyotaWishForSale0137452112.13

Paling menarik harganya ialah RM110 ribu. Boleh dapat pinjaman penuh. Kalau periksa dalam portal jual beli lain memang payah nak dapat harga macam ini.

ToyotaWishForSale0137452112.05

Kalau berminat boleh emel geartinggimedia@gmail.com atau sms 013 745 2112.

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

10 comments

Skip to comment form

    • kete_hitam on November 15, 2010 at 3:03 pm
    • Reply

    kemaih……

    • smut_liar on November 15, 2010 at 7:07 pm
    • Reply

    gj brapa sbulan leh lepas loan ni ?

    • jelapangPadi on November 16, 2010 at 8:43 am
    • Reply

    bergaya…

    • Datsun Buah Kana on November 16, 2010 at 9:08 am
    • Reply

    Dulu tgk wish wow… tergoda.. skang biasa2 je…dah ilang nafsu dah..

  1. boleh tapau L5 gua tak?

    • e-pi on November 16, 2010 at 11:05 am
    • Reply

    cun,kalo full loan gua beli..

    1. e-pi
      Boleh dapat pinjaman penuh sebab jual bawah harga pasaran

    • megat putra kuning on November 16, 2010 at 12:02 pm
    • Reply

    Tp bkn ke yg ni power xcam yg recon.setau aku yg ni xde shiftronic.ntah tp ramai org komen psl yg diimport oleh umw ni..

    • belalang_kontot on November 17, 2010 at 6:36 pm
    • Reply

    wish..idaman masa lalu…huu…

    • gt-apex on November 20, 2010 at 2:31 am
    • Reply

    berape sebulan bayar???

Leave a Reply

Your email address will not be published.