Toyota FT86: Dia Punya Bunyi Daa..!!!

httpv://www.youtube.com/watch?v=62MLas8sWQc

Haa inilah dia bunyi Toyota FT86. Toyota pasang bagi gempak sikit ruang pameran diaorang masa Tokyo Auto Salon 2009 baru-baru ni. Kereta tak bergerak tapi ada bunyi, dengar kata tu bunyi masa kat litar Nurburgring. Tapi satu hal gua pelik kata guna enjin boxer Subaru tapi bunyi dia tak macam boxer pun.

-Matpon-

Silakan kongsi:

21 comments

Skip to comment form

    • Han on November 7, 2009 at 11:10 pm
    • Reply

    aku first

    haah la, apsal lain?

    teknologi baru kot??

    • gunners on November 8, 2009 at 12:57 am
    • Reply

    bunyik die agak kosong…..
    nak cakap lebih-lebih, wa bukan tau sangat pon…..

    • saripdol on November 8, 2009 at 7:02 am
    • Reply

    aku setuju ngn Han dn gunners.

    • satria_standard on November 8, 2009 at 8:14 am
    • Reply

    xde la garang sangat…

    • ala lingkup on November 8, 2009 at 8:41 am
    • Reply

    garang lagi mak gua

    • KumbangKhayal on November 8, 2009 at 8:43 am
    • Reply

    agaknya trademark bunyi boxer ganas tu dia taknak kacau subaru punya kot.

    ft-86 ni amik lembut sikit la.

    nama pun toyota.

    • Han on November 8, 2009 at 9:04 am
    • Reply

    toyota = lembut?

    subaru = ganas??

    heheheheheh

  1. takde nikmat pkai kereta sukan klau bunyi cam chilake….baek pkai beskal klau mcm ni….kurang2 letak belon kat rim boleh juga bunyi cam moto besar……

  2. pergh. keta ni la yg depa dok kata jelmaan terbaru Corolla AE86 tu. gua dengar cerita, keta ni depa sumbat perkakas subaru, Subaru’s 2.0-litre boxer engine. matpon, lu cuba tlg risik. gua pon tak sure.

    • on November 8, 2009 at 2:19 pm
    • Reply

    atoyot masuk boxer?knaper jurutera2 atoyot da xde enjin2 power ke???

  3. Tu gua tengah fikir 3 hari 3 malam ni kat sebelah kolam pancing udang.

    Penat juga gua. Mungkin Encik Google ada jawapannya.

  4. alaaahhh…. tak pun ganas sangat.haha.. ganas lagi toyota KE30 rotary bapa gua punya.haha….

    • Entah la... on November 8, 2009 at 3:08 pm
    • Reply

    macam bunyi mesin rumput sedara gua jer…hak3..

  5. bunyinya agak sopan..

  6. bleh2 la..maybe jurutera2 jv subaru+toyota tau klu customer bli mesti modified lg nya..jd dorg xdela buat extreme sgt…kan manusia xpenah nya puas..

    • kete kite on November 9, 2009 at 8:29 am
    • Reply

    ok la tu…

    • Han on November 9, 2009 at 9:26 am
    • Reply

    hehehehe

    manusia tak penah puas..

    betol3..

  7. x logik langsung…mcm bunyi speaker jer…

    asap pun xde kuar dari ekzos…

    • viva monster on November 12, 2009 at 8:58 pm
    • Reply

    macam bunyik keta katak je

    • pelug on November 13, 2009 at 10:05 am
    • Reply

    cuba lu dengar betol2…
    akhir skali ade bunyi boxer..masa rev engin turun

    • mesin tebu on March 18, 2010 at 1:54 pm
    • Reply

    apasal asyik test kat Nurburgring ja? apasal x test kat sepang? apa kurangnya sepang? kenapa? Kenapa? KENAPA??????????

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.