Takuma Sato & Lotus IndyCar

Takuma Sato & Lotus IndyCar

Dalam entri Lotus IndyCar baru-baru ini, kita tak dapat tengok gambar kereta Lotus yang dah siap, saya hanya paparkan gambar virtual sahaja. Semalam masa saja-saja layari laman web Lotus terjumpa pula poster Taku dengan Lotus IndyCar. Ada 4 keping sahaja, tapi ok lah dari tiada langsung.

Warna Lotus IndyCar ini memang skema sekolah lama!

Takuma Sato & Lotus IndyCar

Takuma Sato & Lotus IndyCar

Takuma Sato & Lotus IndyCar

Sumber: Lotus

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

6 comments

Skip to comment form

    • jelapangPadi on March 28, 2010 at 2:16 pm
    • Reply

    gua first2 lagi…huhu..

    smlm tv bgtau yg tim lotus 1M F1 bermula di petak ke19 dan 20,
    harap2 masa race nnti diorg dapat la berada dalam top 10,
    baru la mantap…

    • KumbangKhayal on March 28, 2010 at 10:37 pm
    • Reply

    gambar no 2 tu, mata aku silap atau memang takuma sato saiznya macam itu?

    • kete_hitam on March 29, 2010 at 1:46 am
    • Reply

    betul la kumbang…. kantoi la gambar tuh.

    • Alan on March 29, 2010 at 8:23 am
    • Reply

    Yo la
    Kate tu yg besar takuma sato yg kecik?

    • on March 29, 2010 at 9:00 am
    • Reply

    Mcm Alice In Wonderland la plak…Kejap kecik…kejap besor..

    • amy 2zz1 on April 1, 2010 at 6:19 pm
    • Reply

    mmg sato kecik je..xsampai 4okg berAT Nya..hahaha

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.