Bugatti 16C Galibier Concept!

Bugatti 16C Galibier concept

Gua saja nak tarik perhatian lu orang sebab asyik layan Proton Emas je. Gua pun rasa jaki je dengan Emas ni, kalau ikan emas tu boleh makan dah lama gua suruh goreng kicap lambang tak puas hati. Kalau lu orang nak tau, Bugatti pun layan kereta konsep juga kat Geneva. Kereta apa lagi yang gua reti tulis kalau tak Bugatti. Heh Heh Heh. Baii dengan Amid mana ada tulis kereta mahal macam ni.

Klik untuk bacaan seterusnya >>