Dec 14

Selingan Mata [24]

Rim apa ni wei.01

Ok. Kalau lu orang bijak bestari lagi bijaksana cuba teka rim sukan kereta apa ni? Bukan rim Exora tu yer tapi sebelah dia.

Kalau betul lu belanja gua karipap sardin ok. Kalau salah pun belanja gua juga ok.

Sekian dari gua.

-Matpon-

Babai.

Silakan kongsi:

25 comments

Skip to comment form

    • cb400vtec on December 14, 2010 at 12:57 pm
    • Reply

    kereta proton…

    • azwan nbs on December 14, 2010 at 1:53 pm
    • Reply

    entaH……
    aku tak bijak seperti matpon…

  1. rim beskal matpon?

    • jelapangPadi on December 14, 2010 at 5:06 pm
    • Reply

    sudah semestinya rim kete proton yg baru….

    selingan mata yg lepas2 bila nk explain…

    • pendita_gila on December 14, 2010 at 5:53 pm
    • Reply

    seperti jawapan tuan sepat

  2. Ekekekek. Yela yela nanti gua tulis selingan mata lepas-lepas. Hah sape nak teka kasi betul ni? Kira gua menang macam biasa.

    • Shafeqrie on December 14, 2010 at 7:55 pm
    • Reply

    ala….. Rim Saga facelift…….

  3. Tetttt. Salah jo.

    • anip on December 14, 2010 at 8:05 pm
    • Reply

    proton tuah nyer nie..

    • pak mat tempe on December 14, 2010 at 8:22 pm
    • Reply

    RIM HONDA EX5

  4. Ni rim kereta aseelah proton kat arab hahahahahaha

    • fd2 vtec on December 14, 2010 at 9:22 pm
    • Reply

    rim exora

    • pokjik on December 14, 2010 at 10:15 pm
    • Reply

    ejora turbo?

    • exJAVANESE on December 14, 2010 at 10:25 pm
    • Reply

    dulang astro limited edition!!

    • Ahli Pak Leman on December 15, 2010 at 9:24 am
    • Reply

    Rim kenderaan 4 tayar kecuali lori (Keta, MPV, SUV, beca roda 4 Mat Pon)

    • yob on December 15, 2010 at 10:59 am
    • Reply

    ni rim kete proton juara……… hehehh

    • basikal on December 15, 2010 at 11:33 am
    • Reply

    apasal gua rase bosan je…….

    • yob on December 15, 2010 at 12:24 pm
    • Reply

    rim juara

    • Datsun Buah Kana on December 15, 2010 at 3:53 pm
    • Reply

    Ini la Rim-Rimau. tgk la ada logo nye kat tgh2 tu

  5. Pokjik
    Lu betul! Ekekekekek. Sebenarnya gambar ni Mak Uia punya.

  6. wuhu .. ejola turbo nya rim?

    • Abangbro on December 16, 2010 at 11:03 am
    • Reply

    ah ni saga baru nyer btul x matpon..

  7. pada pndapat gua , gua taktau .

  8. ah tiru jawapan gua le tu.

    • azrai on December 24, 2010 at 8:48 am
    • Reply

    Jawapannya senang aje. Ni rim untuk Exora 1.6CFE CVT yang akan launch tahun depan. Rim 15″ 8 spoke. Yang sebelah kanan la, yang kiri tu Exora MC1 rim twin 5 spokes.

Kata Anda//