Nov 30

Selingan Mata [23]

Pagar.02

Kali ni dah 23 puluh kali selingan mata gua buat. Kalau lu orang terer apakebenda gambar kat atas tu. Gua jamin puas lu orang nak memikior ni.

Selamat mencuba. Kekekekekek.

Babai.

-Matpon-


Silakan kongsi:

13 comments

Skip to comment form

    • belalang_kontot on November 30, 2010 at 2:02 pm
    • Reply

    alamak lu ni matpon…da tentu ni pagar yang tanak bagi kenderaan masuk tu…mst kat loading bay pasar raya…disebabkan paga tu takleh ditarik dengan baik, tepakse letak troli…

    • Sekeru Ketat on November 30, 2010 at 2:23 pm
    • Reply

    gudang belakang rmh lu

    • DAihatsuKancil on November 30, 2010 at 4:51 pm
    • Reply

    pagar umah matpon la.. da buat umah besar2, duit x cukup plak nak buat pagar…

    • Datsun Buah Kana on November 30, 2010 at 6:03 pm
    • Reply

    Port tempat simpan keta curi..

  1. yea yea esok minyak naik huhuhuhu

    • starLet on November 30, 2010 at 7:51 pm
    • Reply

    pagar gapO g2 gOp,tp tmpt ni kt jrntut ase2…

    • e-pi on November 30, 2010 at 8:07 pm
    • Reply

    mana lu tau myak naek ni bro???

    • azwan nbs on November 30, 2010 at 9:47 pm
    • Reply

    ye bro…
    mane lu tau minyak sok naik….

  2. Ok. Kalau lu orang nak tau gambar ni bos gua yang bagi. Ekekekek. Gua suka idea brader ni. Inovatip.

  3. itu lembu

  4. kan gua dah ckp minyak naik.. keh keh keh ..sib baik bukan ron95

    • pak mat tempe on December 1, 2010 at 10:01 am
    • Reply

    V POWER naik brape sen lak?

  5. mcm mana gua tau? gua pun sendiri tak tau.. gua main agak ajer ni.. next time gua agak lu orang standby pump ok …hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.