Selingan Mata [23]

Pagar.02

Kali ni dah 23 puluh kali selingan mata gua buat. Kalau lu orang terer apakebenda gambar kat atas tu. Gua jamin puas lu orang nak memikior ni.

Selamat mencuba. Kekekekekek.

Babai.

-Matpon-


Matpon

13 Comments

  1. alamak lu ni matpon…da tentu ni pagar yang tanak bagi kenderaan masuk tu…mst kat loading bay pasar raya…disebabkan paga tu takleh ditarik dengan baik, tepakse letak troli…

  2. pagar umah matpon la.. da buat umah besar2, duit x cukup plak nak buat pagar…

  3. Ok. Kalau lu orang nak tau gambar ni bos gua yang bagi. Ekekekek. Gua suka idea brader ni. Inovatip.

  4. mcm mana gua tau? gua pun sendiri tak tau.. gua main agak ajer ni.. next time gua agak lu orang standby pump ok …hehe

Kata Anda//