Selingan Mata [16]

359492_60336-b-bea

Masa gua kecik memang respek sama brader naik motor tade graviti ni. Motor dia tade magnet tu yang tak jatuh tu. Dah tade ke orang nak buat stunt macam gini? Macam ni punya gaya gua rasa orang tak benci pada rempit dah. Patut jadi ko-ku budak sekolah ni. Kerjaya profesional ni ok.

Kalau ada yang kerja pejabat pendidikan tolong interkom gua. Bijak gua rasa, keh keh keh.

-Matpon-

Silakan kongsi:

11 comments

Skip to comment form

    • on April 15, 2010 at 1:14 pm
    • Reply

    hah lu mang bijak xbertempat ni..kt malaysia xde ni?klu de bg matrempat buat tengah2 bandaraya k.lumpur bg pelancong dan velentino rossi suspek kt diorg?

    • brianbadboyz on April 15, 2010 at 1:51 pm
    • Reply

    td br je nmpk dua ekor dok wheelie.

  1. motor ni kira ok.. gua tgk hari tu dkt astro naik kete beso kancil sumbat kat 7 org saiz matpon gilak.. menten aje tambi tu sambil sengih kat kemera

    • jelapangPadi on April 15, 2010 at 2:24 pm
    • Reply

    “naluri rempit gua masih menebal hingga kini”….

    • pendita_gila on April 15, 2010 at 6:57 pm
    • Reply

    gua dulu slalu tgk time raya…dalam sarkas ada kan

    • kete_hitam on April 15, 2010 at 7:35 pm
    • Reply

    teringat royal london sarkas….
    gua tgk kat ipoh 14 thn yg dulu….

  2. pasni wa nak tengok matpon buat dengan veyron dia…

  3. Gua tanak, nanti kecoh masuk mempelam veyron pertama dalam Malaysia. Gua tanak dok tepi kolam. Sejuk air kolam.

  4. mat…kolam apa barang…dok tepi kubang la…

    baru mcm orang kampung, semuanya OK!

    • on April 16, 2010 at 8:53 am
    • Reply

    Kalo Mat2 Rempit kat KL ni betul2 ati kering suh la dorg wat benda2 camni…tgk berani ke tak?…

    • azwan nbs on April 18, 2010 at 1:37 pm
    • Reply

    tak best…..bosan…

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.