Proton & VW: Tak Jadi Jo!

DB2007AU02280

Semalam masa lepak minum dengan Baii kitaorang bercerita pasal kerjasama Proton dengan VW mungkin langgar dinding. Dan nampaknya berita itu betul, pagi tadi Proton umum diaorang tak jadi nak berkerjasama.

Nampaknya VW kena cari kilang lain, Proton pula kena cari jenama kereta lain kalau nak rebadge atau kongsi platform.

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

6 comments

Skip to comment form

    • basikal on June 7, 2010 at 11:42 am
    • Reply

    1st …emmmmmmmmmmmmmm

    • azwan nbs on June 7, 2010 at 12:40 pm
    • Reply

    aduyaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii….
    nasib2…

    • carragher27 on June 7, 2010 at 12:57 pm
    • Reply

    gua dengar takut ada konflik antara VW sama Mitsu.. (Lancer rebadge macam dah tak lama je lagi nak keluar..)

    • on June 7, 2010 at 5:04 pm
    • Reply

    Masing2 tamak habola nih….

    • megat putra kuning on June 9, 2010 at 3:52 pm
    • Reply

    elok le proton kembali kpd guru yg asal yakni mitsubishi.dok payoh lah sibuk2 nak join vw.kualiti dah macam langit n bumi.vw sblum perang dah wujub.renung2kan lah…nasihat……jgn pandai2 nak jadi anak murid derhaka.pastu jd mereng.kuarlah mcm2.camprolah,cps lah………cam profile shiftlah………

    • megat putra kuning on June 9, 2010 at 3:54 pm
    • Reply

    lebih baik mcm pro2..maintain je…..pakai platform toyota n daihatsu……….sampai aku tergoda……
    pasni myvi 1.5.proton apa cerita?cps lagi?epf?

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.