Mar 16

Proton Cars [UK] Potong Harga Satria Neo

Bermula 28 Februari 2011, Proton Cars [UK] memotong harga Proton Satria Neo sebanyak GBP 1,700. Satria Neo versi UK didatangkan standard dengan roda aloi 16 inci [model GSX], tingkap kuasa, sensor undur, dan spoiler bumbung. Ciri keselamatan standard pula terdiri dari ABS, EBD dan dua beg udara.

Model Previous price New price
Satria Neo1.6 GSX MT £10,195 £8,495
Satria Neo 1.6 GSX AT £10,995 £9,295
Satria Neo1.6 Sport MT £11,195 £9,495
Satria Neo 1.6 Sport AT £11,995 £10,295

-Mak/d Uia-

Silakan kongsi:

13 comments

Skip to comment form

    • seapot on March 16, 2011 at 12:23 pm
    • Reply

    perghhhh baik btul proton ek ….cuba bg rakyat m,sia cmtu ……mesti lagi bnyok neo tul x bro

    • belalang_kontot on March 16, 2011 at 12:27 pm
    • Reply

    1pound= +-rm6 kan?

    • smut_liar on March 16, 2011 at 12:51 pm
    • Reply

    kalau di darabkan 50k lebih jugak..

  1. gaji depa kalo kerani koman-koman pun 1000 pound sebln.

    • basikal on March 16, 2011 at 3:07 pm
    • Reply

    apa alasan diorg bg potong rege nih..material makin murah agknya..

    • megatputrakuning on March 16, 2011 at 5:59 pm
    • Reply

    gaji paling rendah kat britain yg aku tau adalah sbyk gbp1897…
    ntahlah…proton tolong jwb sket…

    • yuri on March 16, 2011 at 7:51 pm
    • Reply

    neo nak phase out
    mei 2011 kalo xsilap
    so kasi diskaun supaye abis cepat

  2. 1 pound = RM4.80

    • Basikal buruk on March 16, 2011 at 8:41 pm
    • Reply

    Memang laa…kat sana keta murah, gaji tinggi…tapi minyak mahal, rumah mahal, makan mahal ooo..beli kat sana pakai kat sini ok laa…..

    • exJAVANESE on March 17, 2011 at 10:25 am
    • Reply

    tpi, xdak AP…cmna nk import keta dorg? hoho

    • jarud on March 17, 2011 at 5:26 pm
    • Reply

    cmne nk dpt AP ek?

    • audi on March 18, 2011 at 12:49 am
    • Reply

    murah2 mari beli…
    beli kat sana la..hehe
    dah convert RM pon still murah.

    • Mori san on March 26, 2011 at 1:49 am
    • Reply

    kalau dah ada AP x kan still nk amik NEO kot … 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published.