Sep 02

Majalah KERETA 129: Dah Jual Ye Brader!

Majalah Kereta 129.01

Ye brader-brader majalah Mat Kacau ni dah kua yer. Lama betul gua tak post. Te he he te he he. Mak Uia tak bagi gua post bulan lepas sebab ada gambar pempuan seksi. Te he te he he. Ada Exora Turbo TD05. Oklah.

“Elo?, aaa? aaa??” Ok lah gua ada hal.

Good bye.

-Matpon-

Silakan kongsi:

11 comments

Skip to comment form

    • C27 on September 2, 2010 at 8:06 am
    • Reply

    ah, sebelum merdeka itu hari lagi gua dah katam..takkan gua nak baca mempelan pulak lepas ni kan..

    • hanepSSS on September 2, 2010 at 8:23 am
    • Reply

    lambat la pulak sampai mersing bulan ni…huh!

    • jelapangPadi on September 2, 2010 at 8:53 am
    • Reply

    ah matpon,bnde hal lu,tu msti nasi dah smpai tu…

    • Sekeru Longgaq on September 2, 2010 at 8:57 am
    • Reply

    Nama mira Exora mcm nama model dalam kolam renang edisi mempelam,mesti cun…

    • cb400vtec on September 2, 2010 at 10:38 am
    • Reply

    yup betol…mmg de gmbr pmpuan sexy..
    KERETA xpnh letak gmbr pmpuan sexy,bln lpas je de..pe cer???
    iklan2…

    • azwan nbs on September 2, 2010 at 3:58 pm
    • Reply

    nak tengok yg lepas punye MK…
    masokkan lah kat GT…
    pose da nak abis…
    takde hal punye…

    • smut liar on September 2, 2010 at 4:26 pm
    • Reply

    akhirnya…dapat jugak… gua khatam..

    • audi on September 2, 2010 at 6:37 pm
    • Reply

    exora masuk turbo??

    • cb400vtec on September 3, 2010 at 11:30 am
    • Reply

    yup exora masuk terbo…giler ar..mst dak2 gen2 ngn pesona cps follow pasnie….

    • keretamahal on September 3, 2010 at 2:36 pm
    • Reply

    “”cb400vtec;
    September 3rd, 2010 at 11:30 am
    wrote

    yup exora masuk terbo…giler ar..mst dak2 gen2 ngn pesona cps follow pasnie….””

    waa,,
    huhu btol gak,,msti jhat cmpro bolt on tebo plak

    • gt-apex on September 7, 2010 at 1:09 am
    • Reply

    aku rase kalau magazine ni buat macam usa style lagi gempoak…
    ape macam super street,gan import tunner baru cool

Kata Anda//