Majalah KERETA 129: Dah Jual Ye Brader!

Majalah Kereta 129.01

Ye brader-brader majalah Mat Kacau ni dah kua yer. Lama betul gua tak post. Te he he te he he. Mak Uia tak bagi gua post bulan lepas sebab ada gambar pempuan seksi. Te he te he he. Ada Exora Turbo TD05. Oklah.

“Elo?, aaa? aaa??” Ok lah gua ada hal.

Good bye.

-Matpon-

Matpon

11 Comments

  1. ah, sebelum merdeka itu hari lagi gua dah katam..takkan gua nak baca mempelan pulak lepas ni kan..

  2. yup betol…mmg de gmbr pmpuan sexy..
    KERETA xpnh letak gmbr pmpuan sexy,bln lpas je de..pe cer???
    iklan2…

  3. nak tengok yg lepas punye MK…
    masokkan lah kat GT…
    pose da nak abis…
    takde hal punye…

  4. “”cb400vtec;
    September 3rd, 2010 at 11:30 am
    wrote

    yup exora masuk terbo…giler ar..mst dak2 gen2 ngn pesona cps follow pasnie….””

    waa,,
    huhu btol gak,,msti jhat cmpro bolt on tebo plak

  5. aku rase kalau magazine ni buat macam usa style lagi gempoak…
    ape macam super street,gan import tunner baru cool

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *