Jan 14

Kia Rio Generasi Baharu

Kia Rio 2011.02

Lakaran rasmi Kia Rio baharu telah didedahkan kepada umum dengan rekaan yang berani sebagai tanda langkah besar dalam evolusi rekaan Kia.

Rio baharu ini lebih panjang, rendah dan lebar daripada model sekarang serta direka untuk menyuntik emosi pada kenderaan segmen B dengan mensasarkan konsumer yang energetik dan progresif yang mahukan rekaan berbeza daripada yang lain.

Kia Rio 2011.01

Kia Rio baharu akan ditayangkan kepada umum pada 1 Mac nanti di Geneva dan untuk makluman, Rio adalah model ketiga terlaris Kia di Eropah dengan jualan sebanyak 205,000 unit pada tahun 2010.

Kia Rio 2011.03

Kepada pembuat kereta nasional, nasional celup dan juga Jepun, pelanggan anda kini beralih kepada jenama Korea. Iraq tidak kalah dengan Amerika dalam masa sehari tetapi kekalahannya bermula lama dahulu dan anda kini dirobek sedikit demi sedikit.

Sumber: Newspress

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

8 comments

Skip to comment form

    • azwan nbs on January 14, 2011 at 9:05 am
    • Reply

    mak oi…
    ayat yang last tu tak menahan giler….

  1. Futuristik sungguh…Barisan ayat terakhir sungguh menusuk kalbu…adussss…

    • matkilau on January 14, 2011 at 3:59 pm
    • Reply

    ayat last 2 makan dalam..
    dalam sgt2..haha

    • jatd on January 14, 2011 at 5:27 pm
    • Reply

    ayat terakhir…..BERGEGAR….org kg aku kata rasa smpai tulang hitam aihhhh….

    • smut_liar on January 14, 2011 at 9:22 pm
    • Reply

    jahat tul ayat tersebut…

    • exJAVANESE on January 15, 2011 at 12:24 am
    • Reply

    chisss….cantik siott rendering beliau!! design pn very minimalist, gua salute lu Schreyer (idola gua slepas Chriss Bangle..hihihi)

    • wong_cho_wo on January 15, 2011 at 4:23 am
    • Reply

    gua pun dah mula terpengaruh dengan keta2 korea yg baru ni hadoih!

    • cepai merah on January 15, 2011 at 10:15 pm
    • Reply

    aku suke ayat last tu…..

Kata Anda//