Jan 22

Kia Koup 2.0 6AT: RM115 Ribu!

Kia Koup 2010.03

Kia Koup memori silam Proton Putra ini akan dibawa masuk oleh Naza. Terdapat dua sesaran enjin Kia Koup iaitu 1.6 liter dan hanya model 2.0 liter 6 kelajuan automatik diimport Naza untuk pasaran tempatan. Kereta dua pintu kebiasaannya lebih mahal daripada model sedan dan memandangkan Koup diimport dari Korea harganya ialah RM115,800.

Berbanding Forte yang mempunyai nama Naza sebelumnya, Koup akan mengekalkan nama Kia. Beza lebih kurang RM18 ribu daripada Forte 2.0 SX 6 AT.

-Mak/d Uia-

Silakan kongsi:

9 comments

Skip to comment form

    • yuri on January 22, 2011 at 10:08 am
    • Reply

    mat
    knp air bag
    knp x ABS yg perlu diutamakan
    komen la sikit

    • audi on January 22, 2011 at 10:09 am
    • Reply

    patutnya kuarkan yg ni dlu pastu yg 4 pntu,barula org rsa yg 4pntu lagi murah gila….dah la murah, gila plak tu….
    psikologi tu pnting tuuuu…
    dh leh jd ceo rpanya aq nie..hehehe

  1. Mahei giler…baik aku beli VW Golf GTI…kekekeh

    • e-pi on January 22, 2011 at 8:00 pm
    • Reply

    apsal proton xkuar kan coupe…ak tnggu nieeeeeee……..

  2. Sesungguhnya macamanakah nak sebutkah Koup inikah. Sekianlah.

  3. Kia Kulop.. keh keh keh

    • belalang_kontot on January 25, 2011 at 7:01 pm
    • Reply

    kia yaakoup..

    • exJAVANESE on January 25, 2011 at 9:45 pm
    • Reply

    Chisss…kt Temasik, blmbak2 org pakai kete nih…

  4. exJ…lain kali cakap jer Singapodah…

Kata Anda//