Oct 25

Juke-R Didedahkan!

Ok, sambil malam ni lu orang melayan maruku ke apa, apa kata lu orang jom layan GearTinggi kejap. Gua tahu, lu orang pun mesti dah bising apa pasal GT lama takde cerita baru. Bukannya apa, sibuk tak tentu hala adalah merupakan kelaziman. Tapi malam ni gua ada sikit rajin nak posting cerita baru.

Untuk makluman lu orang, Nissan telah membuat kejutan dengan mempamerkan sekali Godzilla yang digembar-gemburkan dalam YouTube, Juke-R sewaktu mengadakan sidang media di Malaga. Juke-R ini hanya dibina sebanyak dua unit sahaja, satu untuk pemanduan belah kiri dan satu lagi untuk pemanduan belah kanan. Ternyata, dengan menjelmanya Juke-R ini di alam nyata telah memletakkan crossover ini berada pada satu kelas yang tersendiri.

Nissan turut merancang untuk menguji sejauh mana tahap kelajuan Juke-R ini pada bulan November nanti. Gua fikir, sekiranya Tan Chong membawa masuk Juke bukan R, ada can tak menang tangan jurujual Nissan nak submit loan ke bank.

Sumber: Newspress

P/S: Gua sama Matpon ingin mengucapkan Selamat Hari Deepavali. Makan maruku, jangan lupakan daku. Cheewah.

-C27-

Silakan kongsi:

10 comments

Skip to comment form

    • pok mat on October 25, 2011 at 11:16 pm
    • Reply

    baru betul… ni gak latio!

    • mahdi on October 26, 2011 at 4:12 pm
    • Reply

    nissan…..harga mahal…tukar..amacam ‘nisan’he..he.he..

    • perdanaburuk on October 26, 2011 at 6:44 pm
    • Reply

    Mmg mahal pun nissan ni.

  1. kereta ni gua saspek boleh cucuk veyron. sekiannnnnnnnnnnnn!

  2. isshh

    • coupe on October 27, 2011 at 9:59 am
    • Reply

    gileeeee…gempak brooo….

    • megatputrakuning on October 27, 2011 at 1:30 pm
    • Reply

    nissan sentra tu dh thp besi buruk dh….

    • smut_liar on October 27, 2011 at 5:07 pm
    • Reply

    nissan = seni kejuruteraan sejati..

    • gear rendah on October 27, 2011 at 9:40 pm
    • Reply

    fuh..kete cute dan laju..2 biji je dibuat..sudah tentu sultan Brunei dan Sultan Johor akan berebut utk memilikinye..tak akan disuruh pihak nissan buat satu utk mereka..hehehehe..

    amacam? setuju tak dgn pandangan gua..?

    • megatputrakuning on October 28, 2011 at 11:18 pm
    • Reply

    ni…san….(2..3)….hrp etcm muflis,gua bukak showroom baru bwk msuk model2 terkini…ini indon byk model bru…apa celop….

Kata Anda//