Juara!

10r01ph008

Sementar kita tunggu Matpon terjemah berita bahasa Jepun ke tulisan jawi saya nak maklumkan yang M7 Mutiara Motors Amemiya menang kelas GT300 SUPER GT semalam di Suzuka.

Sumber: supergt.net

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

8 comments

Skip to comment form

    • Sekeru Longgaq on March 22, 2010 at 8:36 am
    • Reply

    Syabas Team Malaysia…

    • on March 22, 2010 at 9:07 am
    • Reply

    Syabas Inspektor Sahab….Syabassss…

  1. Bangga tul jadi orang Johor…he he he!

    • jelapangPadi on March 22, 2010 at 10:49 am
    • Reply

    congrats to m7….

    by de wy,who is de joki?..malaysian people?

  2. jelapangPadi…

    nope…dua2 Japanese. salah seorang pelumba pasukan ni adalah pemandu drift D1GP dan jugak memandu untuk pasukan Syntium Petronas Super Taikyu.

    • brianbadboyz on March 22, 2010 at 4:59 pm
    • Reply

    taniah2.

    • GT -APEX on March 22, 2010 at 7:10 pm
    • Reply

    ok la tu ade jugak la team kite main lumbe kete kat jepun .nanti antar la kete kite yang dah siap buat lumbe kat jepon tuuu….suruh diorang test.

  3. Tak pasal nama gua kena petik gua mana minat kete.

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.