Honda Civic Hybrid RM109k je der!

Honda Civic Hybrid.01

RM109k je der Honda Civic Hybrid. Gua kasi post sama lu orang. Lagi murah dari Honda Freed dan macam-macam lagilah. Honda Goldwing jangan lu buat kira. Kalau lu orang beli Civic ni jangan niat mau resing sama gua. Confirm tak leh makan Veyron. Kekekekekek.

Gua saspek brader yang nak beli Civic biasa mesti kucar-kacir mana mau angkat.

Foto: Newspress

-Matpon-

Matpon

12 Comments

    • @SL

      Dari pemahaman gua lah. Kete ni 1.3 je tapi ada hybrid. Sekian. Jangan tanya lebih. Gua keje pagi ni. Minyak punya hal.

      Babai.

  1. woi keter ni slow sbb bonet dia penuh bateri duracell kekekekeke

    btw good buy.. at good price.. 1.3 pun ok aper utk town driving and long distance janji minyak safe..

    bila hybrid cr-z nak masuk ehh??

  2. bleh bagi pendapat korang tak mane lagi baik untuk dibeli dari seluruh aspek kereta honda civic hybrid,civic 1.8s atau civic 1.8sl

Kata Anda//