GearTinggi Setahun Dah Ni Wei!

Selamat pagi ye semua sekutu kat Bakalalan, Kuala Tembeling, Bukit Mertajam, Tebedu, Kg Dato’ Haron, Benta, Kulim, Temerloh, Kuala Berang, Tanjung Chat, Kg Pinang Sebatang dan mana-mana je kalau ada yang dok di China pun apa salahnya. Kalau lu orang nak tau gua mula kerja sini setahun lepas ok. Sepatutnya Mat Kacau yang kerja tempat gua tapi apa kes bos gua panggil gua kerja sini.

Dah hari baik macam ni gua nak lepak je. Gua bagi can lu ucap selamat pada diri gua sendiri. Hnnssss….Hnnnsssssssss…….Hnnnnnnssssssss.

Gua nak pusing-pusing naik Veyron gua dah lama tak berasap.

Babai.

Lupa pulak gua nak ucap.

Terima kasssseyyyyyyyyy….!!!

-Matpon-

Silakan kongsi:

17 comments

Skip to comment form

    • carragher27 on June 9, 2010 at 8:04 am
    • Reply

    gua dah stenbai kek ni..mana gua nak hantar tah..

    • pekaka on June 9, 2010 at 9:03 am
    • Reply

    Dok seke starang GT beso jalo doh…aku ucak takziah eh! silak matpon…tahniah !

    • jelapangPadi on June 9, 2010 at 10:26 am
    • Reply

    yela2…gua ucapkan selamat panjang umur dan berkekalan hendaknya web GearTinggi yg best nie… peach bebeh…

    akhir kata,matpon mmg pemalas,potong jer gaji dia…

    • hanepSSS on June 9, 2010 at 11:09 am
    • Reply

    eleh..baru setahun…setahun jagung bak kata karam singh walia..gua ni da berpuluh2 tahun..tak heran ponn…hehehehehe!!

    selamat maju jaya buat GearTinggi..
    keep on boosting bebeh..

    • YEH on June 9, 2010 at 12:59 pm
    • Reply

    Tahniah…congrat…kap2…hahahaha…teruskan usaha anda….anda boleh berjaya kalau anda mahu….sem ni anda dpat 100 markah

    • YEH on June 9, 2010 at 1:00 pm
    • Reply

    Tahniah…congrat…kap2…hahahaha…teruskan usaha anda….anda boleh berjaya kalau anda mahu….sem ni anda dpat 100 markah..

    • pendita_gila on June 9, 2010 at 1:34 pm
    • Reply

    wahhh secara otomatik gua pon dah sethn bersama GT.com ni laa….ekkkkekekeke…gua nak ucapkan tahniah kepada semua sekutu GT.com dan kat diri gua kerana menjadi kipas susah mati GT.com huhuhuh

    teruskan usaha memajukan bidang automotif negara malaysia

    • kete_hitam on June 9, 2010 at 1:38 pm
    • Reply

    muhaahhaaa… muhahaa….. hahaha….

    • myvi_sebu on June 9, 2010 at 2:49 pm
    • Reply

    hahahahaha… sama tarikh ngan hari lahir aku lak dah… semoga terus ceria dan berinfo!

    • speed on June 9, 2010 at 6:44 pm
    • Reply

    Tahniah!

    • azwan nbs on June 9, 2010 at 8:19 pm
    • Reply

    Tahniah kpd geartinggi yang banyak memberi info mengenai kereta dan juga matpon yg pemalas….tahniah…~!!

  1. Yer yer yer terima kasih yer semua. Gua bagi pihak skru GT sekali lagi ucap Terima Kassseyyyyyyy!

    Hnsssssssssss hnssssss. ish tak baik riak kan. Gua dengan ini berazam untuk lebih rajin. Yeah yeah yeah!.

  2. woi mat..bila nak review kereta LADA Rusia ni?

    • on June 10, 2010 at 9:07 am
    • Reply

    Setahun…ye ke?…rasa cam baru je bulan lepas korg wujud

    • megat putra kuning on June 10, 2010 at 11:35 am
    • Reply

    lupa nak ucap…hepppp…..pi……….besday to u………..

    • amierulai's on June 10, 2010 at 12:29 pm
    • Reply

    auwwww….hepi besday!!!!

    • natubaik on June 11, 2010 at 4:17 am
    • Reply

    salamat

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.