Gambar Risikan: Perodua Myvi 2011?

Perodua Myvi ke 2011.01

Rasanya pengganti Perodua Myvi dah tidak berapa lama lagi. Sekarang ini dengar kata ujian tengah giat dilaksanakan. Terkini gambar risikan lebih jelas dan walaupun bentuk lebih kurang sama dengan Perodua Myvi tetapi jika diamati betul-betul kita dapat tengok perbezaannya. Perodua Myvi baru katanya akan menerima enjin 1.5 liter, jika iya maknanya lebih berkuasa atas faktor nisbah berat dan kuasa.

Sumber: blogtue.blogspot.com

-Mak Uia-

Muhammad

18 Comments

  1. asal la photographer ni xamik gmbr dpn skali..alang2 da amik gmbr belakang 2..sepat teruja nk tgok gmbr depan..

  2. sepat!!ko pegi gadai myvi lame ko tu cpt!!!jual ke ape ke,bru meriah!!!

  3. hah..inilah dia myvi en sepat..kehkehkeh… tak jadi ke tak nak amik kak vi sepat oi..

  4. myvi ni letak pa nnti,kusi kulit?,bodykit?,penal radio de corak2?,sportlite?,rim 14inci kaler2?,myvi sebelum ni pn dah bubuh..kane tipu jer dgn perodua..hehe..pe2hal myvi tetap laku2..

  5. @ Hasang
    pergh pedas berkrim perlian anda. saya suka.
    udah2 le tu rebadge ye perodua. korg kasi tokey kedai potong kaye je sbb dpt jual besi buruk yg org buang2 kt jepun kt org msia…

  6. korang la bg tokey apkat kaya..gi beli bodipart keta eksiden pasang kt keta korang..nk beli yg mahal x dak duit…wakakaka..

  7. udah2 la tu perodua…
    flatform Myvi gak yg diuboh nyee… ate pnat udoh teman mnegoknyee…

  8. exJAVANESE…..kalo penat lu jgn la tgk bai
    lu tgk kete lain dulu, dah ilang penat lu usha myvi lik ekk

  9. tu la kalau org yg tak tahu buat2 tahu…untuk makluman perodua buat hanya kete2 compact sajer …takkan ader edisi sedan..

Kata Anda//