Jan 24

Gambar: Proton Exora

Proton Exora.01

Gua ada member. Member gua sorang ni selalu ikut gua mana saja gua port. Kadang-kadang gua memang rimas dengan brader sorang ni. Apa mau buat bos gua suruh dia escort gua. Memandangkan gua makan gaji apakan daya gua nak melawan. Kadang-kadang gua nak tido pun tak senang, asal gua pejam mata dia datang. Haih la encik KPI.

Lu orang layan ajelah gambar Proton Exora ni yer. Jangan biarkan hidup lu orang dibayangi KPI. Ekekekekeke.

Sekian. Babai.

-Matpon-

Silakan kongsi:

15 comments

Skip to comment form

    • audi on January 24, 2011 at 12:39 pm
    • Reply

    ko mcm xde idea nak wat entri ja matpon

    • C27 on January 24, 2011 at 12:55 pm
    • Reply

    KPI gua tak menaik ke tidak aritu punya

  1. KPI gua 107% keh keh keh tp tak guna gak tahun ni tak mashukkkk!!

    • pendita_gila on January 24, 2011 at 2:20 pm
    • Reply

    KPI ni penyebab ramai bos2 dpt bnyk hamper free huhuhu

    • azwan nbs on January 24, 2011 at 11:03 pm
    • Reply

    ape la matpon…
    kpi tu pebende…??

    • exJAVANESE on January 24, 2011 at 11:52 pm
    • Reply

    KPI tu game PS3 baru… KPI Call of duty 6..hohoho

  2. Bro, mintak izin amik gamba ye? Tq

    • cb400vtec on January 25, 2011 at 11:38 am
    • Reply

    kn aritu da inform..
    KPI = Kereta Pak Imam

    • azwan nbs on January 25, 2011 at 2:19 pm
    • Reply

    yeke…
    tak perasan…
    ingatkan kereta pak itam..

    • belalang_kontot on January 25, 2011 at 7:07 pm
    • Reply

    keep performance index…nak jage matpon daripade terus mengular…

  3. Million Cars
    January 25th, 2011 at 4:00 am
    Bro, mintak izin amik gamba ye? Tq

    Lu orang tengok lu orang tengok jadi tak KPI gua sampai org nak pinjam gamba? Keh keh keh. Sekarang sapa nak tanggungjawab gua riak.

    • pak imam on January 26, 2011 at 12:49 am
    • Reply

    lu jgn riak mat pon berdosa….

    • smut_liar on January 26, 2011 at 10:51 pm
    • Reply

    KPI ni bagus mat….
    bgus utk company la…..
    utk palaksana, apa pun tarak….

  4. Mat Pon pemalas…

  5. Tuhari gi Shah Alam terserempak lagi mule Exora turbo tu,Bwk kang main ligat lagi.Gua heran la selain dari enjin CFE turbo,Apsal tak mau jer pakai enjin Mitsu 1.8 untuk kategori N/A?

Kata Anda//