F1: Schumacher Dapat Chasis Baru!

www.hoch-zwei.net

Encik ‘Sipuluh’ atau Michael Schumacher bukan sahaja dapat kereta yang ditingkat taraf semasa F1 Sepanyol akan datang tetapi turut dapat chasis yang memang lain dari sekarang ini.

Norbert Haug, bos besar Mercedes memaklumkan selepas F1 China yang kereta Schumey memang bermasalah. Nico Rosberg dalam sesi kelayakan mencatat keputusan yang lebih baik dan menang pula dengan seminit lebih dari juara dunia tujuh kali tersebut.

Schumey sekarang ini memang kena kutuk sakan. Tapi itulah dia, nak kata pun tak reti sebab kejuruteraan F1 memang rumit. Dan pada saya semua pemandu sama cuma faktor strategi, enjin dan chasis antara faktor kereta lembap ke tidak.

Foto: Mercedes

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

9 comments

Skip to comment form

    • jual air soya on April 23, 2010 at 2:18 pm
    • Reply

    semayang jumaat weh…

    • brianbadboyz on April 23, 2010 at 2:25 pm
    • Reply

    abis dah semayang wehh…

    • on April 23, 2010 at 2:45 pm
    • Reply

    Gua pun balik dari mesjid tabung aji nih…

  1. ish..ish.. baguih laa Lu.. tolong lipat sejadah lagik..
    Kesian semacker.. kena kutuk skan.. bukan salah orang.. mungkin jentera.. ehehe.. lagipun dia dah kire bersara.. 3 tahun dah tak layan keta laju.. mesti ambik masa skit bro.. sabar yer..
    gua pun sama gak.. dah lama tak layan basikal gunung.. sekali bawak.. rasa macam jakun jer.. itu blom kira wa istihar gua bersara main basikal gunung tue.. hahahha..
    btw, matpon.. chiow kueh tiow mane?

    • yeh on April 23, 2010 at 5:18 pm
    • Reply

    kita tgk lpas neh…sipuluh bleh jad sepuluh…

    • kete_hitam on April 23, 2010 at 5:25 pm
    • Reply

    kalu x jejak jugak podium pas nih, nk salahkan apa pulak lah yer..

    • pendita_gila on April 23, 2010 at 8:16 pm
    • Reply

    rangka ayam sekarang dah xde jual kat pasar malm…

    • apyd7 on April 24, 2010 at 5:08 pm
    • Reply

    kat tesco ada..

    • azwan nbs on April 25, 2010 at 11:29 am
    • Reply

    GIANT KAN ADE…….

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.