Baii Dah Cuba!

Proton Satria Neo R3 Lotus Racing

Yeah, Baii dah cuba kereta ni. Keh keh keh. Encik emel tak cukup setem nak hantar kat gua lagi.

-Matpon-

Silakan kongsi:

11 comments

Skip to comment form

    • jelapangPadi on April 8, 2010 at 12:22 pm
    • Reply

    gua terkini…

    baii punya komen mmg powah…xsbar gua nk baca nie..

    • montana on April 8, 2010 at 1:12 pm
    • Reply

    amende post ni.pic selai ayat sebaris.

    • pendita_gila on April 8, 2010 at 1:23 pm
    • Reply

    montana

    lu akan tau pe japn nyer nnti???kekekeke

    gua x sabar nak tau pe pendapat bai bwk ini keta

    • 6posen on April 8, 2010 at 1:37 pm
    • Reply

    cpt sket baiii……………gua x saba nk bc ni…

    • pok mat on April 8, 2010 at 2:40 pm
    • Reply

    R3 Edisi terhad.

    • carragher27 on April 8, 2010 at 3:59 pm
    • Reply

    lepas Baii pekena Sempoerna Hijau baru dia akan buat ulasan terperinci..

  1. jiran rumah aku beli kete ni sampai malam tadi… aku nak kenen dgn dia malam karang

    • kete_hitam on April 8, 2010 at 5:45 pm
    • Reply

    katak ijo…

    • on April 8, 2010 at 6:47 pm
    • Reply

    ulasan terrrrperrrrinci cepat cket..
    hehehe…harap2 mlm ni sblm kul12..okey x…?

  2. pakai setem 3 kupang tu sebab lambat.suh baii pakai pos laju kasi laju sikit.hehe.

    • on April 9, 2010 at 9:01 am
    • Reply

    Asyik baii jer yg dpt test…

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.