APRC: Proton Neo S2000 di Hokkaido!

ProtonSatriaNeoS2000Hokkaido.016

Bos gua tulis kat mukabuku GT “Tangan kena gigit semut hutan”. Apa kes kena gigit semut hutan, kena lah gua ambil alih berat lagi bahu memikul tak berat mata memandang tulis entri. Macam biasa, artikel gua memang sempoi. Gua steady jer bos suh buat kerja gua mana reti cakap tak. Kan kan kan.

Baca macam malam anugerah mempelam ok = “Kami bawakan kepada anda gambar-gambar Proton R3 Rally Team dari Hokkaido Nippon!!!” Tahun ni tak ada KERETA SE Tokyo Auto Salon.

Yeah! Yeah! Yeah!

-Matpon-

Foto: Proton Motorsports

Silakan kongsi:

21 comments

Skip to comment form

    • h369 on May 21, 2010 at 8:03 am
    • Reply

    kasi sama org jepang tengok kehebatan keta malaysia pulak

    • carragher27 on May 21, 2010 at 8:07 am
    • Reply

    boleh pulak terselit gambar Modenas Kriss tu…

    • basikal on May 21, 2010 at 8:15 am
    • Reply

    aku bangga..

    • aimanMALAYAdesign on May 21, 2010 at 9:54 am
    • Reply

    wooo,modenas kriss tu…keh2,x sangke……show them our capabilities..bangse kite pn bullehhh..go PROTON!!!!!

    • pak mat tempe on May 21, 2010 at 10:08 am
    • Reply

    ada satu x kene…

    asal kriss 2 NO plat selangor??????

    • pak mat tempe on May 21, 2010 at 10:09 am
    • Reply

    BGH 7452 tue

    • orang minyak on May 21, 2010 at 10:31 am
    • Reply

    wow….aku bangga!!!kete mlysia msuk rally mcm neh betambah2lah aku punye bangga tetibe ade plak modenas kriss kat situ…AKU BANGGA!!!!!

    • Kadir Kadiri on May 21, 2010 at 11:03 am
    • Reply

    bakpe tadok KERETA SE taung ni makpong…dok sedak ahh tadok KERETA SE Auto Salong…ke boh mung tadok pitih nok gi jjepung…kalu dok tubik gok taung ning aku kabo ke saing rodong doksoh beli MJ KERETA…mung nok jawak guane makpong

    • crazeecar on May 21, 2010 at 12:46 pm
    • Reply

    apesal ade moto kriss 2???lu org cube citer cket…

    • Han on May 21, 2010 at 3:13 pm
    • Reply

    kriss seludup kot~

  1. kriss tu bawak gi jepun nanti krew nak pakai buat beli nasi bungkus…

    • 5ruz on May 21, 2010 at 9:37 pm
    • Reply

    moto kriss 2 nak g test kat wangan kot

    • hasang on May 21, 2010 at 9:44 pm
    • Reply

    kriss potong tu… lepas ni gerenti budk2 moto japang cr part2 kriss tu… simpan geng moto kriss luorang..

  2. Yeah, made in malaysia be in nippon, Proton & Perodua di perantauan ok. Pisang emas dibawa belayar Satria Neo kaler kuning. Bawa peti jangan lupa bawa isi.

    Kadir.
    Aku tak mboh g, wat mende g sane, makang pung payoh, makang pisang hari-hari.

    • Kadir Kadiri on May 21, 2010 at 11:47 pm
    • Reply

    Hahaah ssiang ke mung makpong…makang pisang ari-ari…ok ahh aku teghime alasang nawok mung haha!

    • ah tong on May 22, 2010 at 1:00 am
    • Reply

    kriss tu poik..BGH lg..hahaha tbaik joee

    • ah fatt on May 22, 2010 at 4:24 pm
    • Reply

    kriss rali maaaaaa

    • speed on May 23, 2010 at 8:22 pm
    • Reply

    mad update?

  3. exora g jepang
    satria lk menyusul

  4. tengah tunggu Mak Uia up gambar peminat Proton S2000 di Jepun je…

    yup, kereta rally kita ada peminat kat sana!

    • herry on July 17, 2010 at 1:22 am
    • Reply

    rakyat malaysia bangga kerana kereta nasional dpt menyaingi kehebatan evo9 dan kereta luar negara.good luck proton.WE ARE BIG SUPPORTER PROTON RALLY TEAM..

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.